joi, 26 martie 2009

Fericirea...si fetzele ei

Eii,ca tot studentul mai dau si eu din cand in cand pe la cursuri.Insa 4 ore cu aceelasi plictisit profesor nu e un lucru atat de placut.Asa ca mi-am gasit alte preocupari:desenam,compuneam versuri si filozofam pe baza relatiei ce o am in prezent cu un anume EL.:X. ok? sa nu deviez...:). Am ajuns apoi la intrebarea ce e fericirea? O da...Astfel,am rupt o foaie ,din caietul plin de cursuri incomplete inca din anul intai,si am dat-o la putinii colegi cu care imi imparteam plictiseala. Asa ca,avand acordul lor,scriu:

Jan:"Pentru mine fericirea nu inseamna nimic altceva decat o stare in care sunt mai OK decat atunci cand sunt trista.Insa,belive me ca imi este frica sa fiu fericita pentru ca stiu ca nu tine mult aceasta fericire.Probabil nu am cautat-o unde trebuie si probabil fuge de mine asa cum fug eu de ea."
Oana:"Pai ce sa spun...fericirea e cand ai pe cine sa iubesti, sa respecti si chestii dinastea...bla bla...(bineinteles sa fie si reciproc) si atunci cand intalnesti persoana care sa te inteleaga asa cum esti sau ceva de genu'...cand esti la casa ta,cu familia ta...bla bla...probabil ca asta este o parte din fericire.
Costy:"Fericirea inseamna lovele."
Sorin:"Bani,femei si bautura."
Marius:"Pai eu sunt fericit atunci cand imi creste populatia la Travian."
Rares:"O stare de bine general si deplina multumire,cu standarde diferite de la individ la individ."
Alin:"ceva efemer si o stare asemanatoare,starii de ebrietate, o ameteala ce te imbata si te face sa te simti bine."

0 comentarii: