luni, 11 mai 2009

Astazi...

M-am obisnuit sa adaug "..." in relatarile mele.E ca si cum acolo ar fi un oftat,o parte melancolica din mine ce ramane imprimata in trei puncte perfecte.
Ma intreb ce as putea sa scuip in cuvinte astazi din mintea mea bolnava... Sa vorbesc despre incapacitatea auzului meu de a descifra o propozitie venita de la un interlocutor,mult prea neatent pentru a observa dezinteresul sau fruntea-mi incretita de neintelegere asupra conversatiei aparent bulversanta? Nu...
Prefer sa vorbesc despre obisnuita.

M-am obisnuit sa fiu in centrul atentiei,desi mai mereu incerc sa trec neobservata.
M-am obisnuit sa cred ca nu sunt singura,desi de ani de zile imi lipseste o familie.
M-am obisnuit sa zambesc pentru a da impresia celorlalti ca stiu sa traiesc;fericirea mea e inghemuita in corp,imbolnavindu-se la fiecare tipat tacit cicatrizat in idealuri.
M-am obisnuit sa fiu apatica, nascocesc ineptii; am obosit sa am o viata dependenta de logica.Ne-am invatat sa punem indigo sub fiecare traire,doar pentru a ne indopa cu vise.
M-am obisnuit sa am deficente in diferite domenii...poate de aceea esafodajul meu e asa de instabil.Am devenit avida,scufundata in letargie...Taci!Ai putea sa imi perforezi balonul de sapun pe care il am inca din copilarie.Lasa-ma sa traiesc in paradigmele mele...

1 comentarii:

printrenori spunea...

pentru mine ... inseamna cuvinte nespuse, taceri prea adanci, ganduri prea personale... sau doar spatiu intre idei:D
imi place cum ai terminat... eu as fi spus:"lasati-ma in nebunia mea..."
cu totii vindem imagini....