vineri, 5 iunie 2009

Te las inca o data sa pleci...(chances come and go)


Azi am vazut-o inca o data pe strazi plimbandu-se singura.Avea fata acoperita pe jumatate de bretonul taiat cu siguranta de ea.

Era imbracata in totalitate in albastru,pana si sireturile ei groase erau tot albastre. Avea un zambet cald,iar in ochiul ei neacoperit se oglindeau toate neajunsurile pe care le intampina mult prea devreme pentru varsta ei de copil.

Mi-am zis sa o urmaresc,oferindu-mi sansa de a o cunoaste poate mai bine...Era conectata prin casti in lumea ei perfecta,cea care ii oferea protectia necesara fata de ceea ce zarea imprejurul ei,asa ca nu-mi auzea pasii cum bat pamantul sterp la fel cum bate inima pieptul meu uscat.

Ii vedeam parul negru cum danseaza frenetic in suflarea dura a vantului,iar papucii ei micuti impingeau cu usurinta pietrele ce ii stateau in cale.Mergea alaturi de visele sale,uitandu-se dusa, prin ceata ce i-o oferea miopia ei veche,la lumea pe care o colora ea in fel si chip. Stia ca unele persoane sunt otrava curata,iar altele sunt doar dulci,insa pana acolo toti erau indispensabili vietii ei,de aceea prefera sa zambeasca mereu.

In urma sa eram insa eu...si zeci de priviri bolnave ale trecatorilor infometati,dornici de carne proaspata.

Ea nu-i vede,nu le aude afirmatiile puerile,isi continua drumul mimand ritmul chitarii pe care o ravneste de atata amar de timp.
Ma inebunesti,ma faci sa-ti adulmec habsan tot parfumul,sa nu las aerul sa-l imprastie spre simturile unui alt pacatos. Parfumul tau imi umple tot golul ce il simt in mine de ceva vreme,transformandu-se in fluturi ce-mi cutremura tot corpul.

Imi venea sa o opresc din drumul ei strategic conturat,s-o trantesc in bratele mele uitate de afectiune,sa-i fac trupul sa vibreze sub atingerea degetelor mele,iar apoi sa-i umezesc buzele crepate,inchizandu-i ochii inspre visare.

Raman insa in urma...impreuna cu ceilalti,lasand vantul si regretele sa ma invaluiasca odata cu parfumul ei.Totusi sper sa o zaresc si maine in bataia razelor de lumina,pe acelasi drum,aceiasi papuci si acelasi parfum.

1 comentarii:

Anonim spunea...

frumos

shiminix