sâmbătă, 27 iunie 2009

Vise si ganduri interzise...


Se risipesc watti ,prin sutele de pompari de ritmuri,cuvinte,stari,in creierul meu epuizat sa mai gaseasca motive pentru estomparea unui sentiment fragil.
O alta zi s-a ofilit,o alta crima comisa de febrilul soare la suflarea luminii sale caline,lasand intunericul sa acapareze toata lumea din jurul meu.
In drumul meu vad cum se zbat sa-si aprinda filamentul becurile ieftine cocotate strategic pe stalpi.Se aprind ca sa-mi aline singuratatea,dand nastere unei umbre diforme care,supusa,calca prin praf odata cu mine.
E noapte iar...aceeasi eu,insa deformata de ganduri si obsesii ce imi tradeaza pasii marunti.
Urasc ca ma gandesc la tine! Nu ai nici un drept sa-mi invadezi intimitatea, visele, sperantele, adevarul. Sunt vise si ganduri interzise!
E ca si cum ai pus stapanire pe fiinta mea,obligandu-ma sa traiesc in arsita,mereu insetata sa te vad.
Tresar de fiecare data cand iti simt privirea masurandu-ma parsiv,ma pierd inecata in retincenta.
Intrigi dureroase,atingeri tandre,saruturi interzise,priviri ascunse,toate ne-au luxat spiritele banale...
"Iti aluneca alegoric degetele pe coapsele mele frivole,iar buzele tale saruta ferm toata pielea rasarita de sub hainele mele viabile.
Imi pierd euforic cunostinta sub presiunea corpului tau angelic...Ma scald in senzatii si vibratii de beatitudine,urandu-te pentru ceea ce simt."imagini obscene ce se deruleaza pe peretii cladirilor mucegaite luminate de aceleasi becuri subrede.
Anemic caut sa revin la realitatea severa pe care o imbratisam in fiecare dimineata pana sa te cunosc .Sarutam impacat mana lumii,traind sub sablonul de carton ce mi-l oferea,mergand in rand cu majoritatea supusa trivial.
Involuntar ,poate, ai ramas captiv in visele si gandurile mele interzise.Ramai printre ele,disimuleaza incontinuare stari de perfecta sincronizare cu lumea inconjuratoare, iar apoi poate ne vom reintalni pe drumul luminat de filamente vibrante invadate de insecte pasionate de caldura si lumina.

0 comentarii: