marți, 13 octombrie 2009

Dear diary...


Astazi am murdarit astfaltul cu creta.M-a obligat mama sa-mi gasesc o ocupatie,ca sa n-o mai deranjez de la faurirea celui mai mare goblen al sau.N-am apucat sa vad decat foi cu semne,perforate de ac.
In fata blocului era pustiu.Trecuse ceva timp de cand m-a lovit baiatul vecinului cu piatra in ochi.Voiam sa-i spun ca l-am iertat,ca vreau sa ne jucam Matopant.
"Probabil e inca pedepsit."
Din trusa mea de creta lipsesc cateva culori.Le-am consumat saptamana trecuta la concurs.Oare ti-am zis draga jurnalule ca am luat locul 1? Cu cata fericire am muscat din ciocolata premiu.
Astazi ...am sa-mi desenez familia.
Pe mama la bucatarie.Ador cand imi gateste.Face cea mai buna mancare,iar prajiturile...prajiturile sunt formidabile.Nu am curaj totusi sa-i spun in fata ca o iubesc.
Pe tata am sa-l desenez lucrand la masina,caci mereu el lucreaza,ba afara in gradina,ba in pivnita mesterind piese,ba la servici.Am mesterit si eu ceva saptamana trecuta.Am luat o bucata de lemn si am pilit-o pana a iesit o sculptura in miniatura,dar nu ma intreba ce simbolizeaza.
Pe sora mea am s-o desenez dansand. Mereu danseaza cu muzica la maxim.Eu stau pe scaun si o privesc cu invidie,in timp ce ea isi flutura haotic bratele,indemnandu-ma sa ma alatur ei.Mi-e rusine sa dansez in fata ei! Dar in schimb anul trecut,cand aveam 10 ani,caci acum am 11 si sunt mare,am inregistrat o caseta.Voiam sa le facem un cadou special parintilor de Craciun.Am inregistrat 22 de colinde,de la 22 la 1 noaptea.N-am sa arunc niciodata caseta,mai ales ca la sfarsit se aude rasetul meu de copil de 10 ani.
Apoi pe mine,alaturi de calculator.Da,am calculator!Desi l-am stricat pana acum de 5 ori.Dar n-am vrut!Oricum o sa incerc sa-l mai las din cand in cand,dar imi place ca ma joc "Lion King"si"Capetown".
Chiar daca mai mereu sunt capra neagra a familiei si fac numai prosti,nu-mi aranjez hainele pe scaun,stau mult la tv si calculator,nu dorm de amiaza,sparg oglinzi,imi epilez mustata cu scotch sau vin acasa batuta si lovita(oricum mama o singura data am venit cu capul spart),cand am sa cresc mare am sa-mi aduc mereu aminte de lucrurile acestea... si am sa devin doctorita,pentru ca imi place sa am grija de oameni.

4 comentarii:

tiberiupincova spunea...

...Eu imi doresc sa fiu mereu bolnav... bolnav de dorul tau, pacientul care sa nu se mai faca niciodata bine in mainile celui mai renumit doctor de suflete!
Cu drag t.B.
tberiupincova@yahoo.com

eu's M spunea...

Eu nu prea am murdarit asfaltul cu creta, mi se parea mai frumos sa-i murdaresc casa vecinului bunicilor mei cu noroi:d Arata super ...
Te astept cu caseta de sarbatori:P
Alti devin doctori din alte motive..

Cartonic spunea...

Desi blogul e melancolic si ideile tale sunt destul de profunde pot sa feel free sa add in blogrol?:p

Lost For Words spunea...

Feel free ;) :))